dimarts, 29 de juliol del 2008

Tot esperant les vacances

Que difícil és inspirar-se amb aquesta calor!

El més fort és que no em ve de gust posar el ventilador (d'aire condicionat ja ni parlar-ne) perquè tal i com està el tema de les factures de llum... ara diu que la pugen un 16%. I ahir va i llegisc una notícia com aquesta, en què s'expliquen els beneficis d'endesa, del 378%, durant el primer semestre d'enguany. Jo no entenc res, que algú més sabut m'explique algo.

Entre això, la xuleria del Gobierno amb els pressupostos, el nou nomenament del germà de Carod (sí, sí, un altre càrrec, com si no hi hagués més gent en aquest país), i el Tete, que tirarà endavant la desitjada i necessària Llei d'Educació de Catalunya sense el consens de totes les parts, ja no entenc res dels polítics i del seu suposat interès pel diàleg, la preocupació per les rendes baixes i mitjanes...o les mans nétes.

Per això dic...que arriben ja les vacances!!!

4 comentaris:

corb ha dit...

Ie nanu, mira vés ara estic fent proves, de la meva nova condició de comentarista, jejeje, vec q ets un paio molt documentat, es teu blog hi ha força temari catalanista, però crec q ens falta una mica més de barcelonisme, per tant aquesta serà la meva funció(la q més m'agrada,jejeje). Apa doncs, bones tardes, i a disfrutar de les vacances, tu q ja les tens.

Pere ha dit...

Nano!! Què esperes? Les vacances de l'any que ve?? Jo que tenia ganes de "llegir-te"....

Apali! Ens veiem! Ànims que Jesús és bo!

El tio Mel ha dit...

un any per "llegir-me" i havia de ser ara, no? que tinc una crisi d'inspiració... sort que Jesús m'estime!

Pere ha dit...

Jejeje. Avui no sé si m'estima gaire... diria que no perquè tinc maldecap... o seran les 20 birres d'ahir? Clar, serà això!